be my friend on Facebook | follow me on Twitter | view my work on Flickr | see my fabrics at Spoonflower | buy stuff from my Shop

www.by-bora.com

vrijdag 14 december 2012

Hansel and Gretel


 

For Lillestoff i designed this Hansel and Gretel pattern. The ribbon and foxes design will come a few weeks later.

Voor Lillestoff ontwierp ik een Hans en Grietje stof! Het resultaat is zo leuk geworden op de stof. Hij is nu verkrijgbaar in mijn shop. Helaas moet er op het bijpassende lintje en bijpassende vossen stofje nog even gewacht worden; die komen pas over een aantal weken.



4 opmerkingen:

With love - by Eva zei

Ooh, <3 die vosjes!!

Aga zei

Very charming and Christmassy...:)

Karen. zei

Ik zie de vosjes niet.. of zijn ze misschien al uitverkocht?

Deborah van de Leijgraaf zei

Thank you...Dank jullie! Aan Karen: De vosjes komen pas over een aantal weken. Ik weet niet precies waneer, maar ik hoop dat ze er eind januari zijn.