be my friend on Facebook | follow me on Twitter | view my work on Flickr | see my fabrics at Spoonflower | buy stuff from my Shop

www.by-bora.com

dinsdag 14 januari 2014

Bijna met verlof...


Bij deze wil ik alvast iedereen op de hoogte brengen dat ik 31 januari met zwangerschapsverlof zal zijn. Stil zitten zal ik niet doen en mijn handen jeuken om leuke dingen te maken zolang ik mijn handjes nog vrij heb. Maar opdrachten neem ik niet meer aan helaas.

From 31 januar i will not do jobs for clients because i'll be making everything ready for the birth of our third child. I can't sit still ofcourse; so i problably make a lot of nice stuff you'll find here on this blog, on instagram or facebook.

6 opmerkingen:

Anouk zei

Lekker alleen maar leuke dingen doen en een beetje uitrusten. .. Heerlijk!

With love - by Eva zei

Dat wordt vast een prachtig geboortekaartje, als ik de voorbeeldjes hieronder bekijk :-)

Annemarie zei

Sterkte met de laatste loodjes!
Een vraagje voordat je met verlof bent: die superleuke behangetjes moestuin en radijsjes, komen die ook op stof??
Als moestuinierder vallen die erg in de smaak!

Groetjes Annemarie

Deborah van de Leijgraaf zei

Dank jullie voor de leuke reacties!!!
@annemarie...de moestuin wel, maar niet verder vertellen he ;)

Annemarie zei

Ah, super ik reserveer alvast een meter!

Liesellove zei

enjoy your time en ook als de baby er is :) en zelfs als de baby is zal je nog wel leuke dingen kunnen gaan doen, ik ben er het perfecte voorbeeld van al zeg ik het zelf ;)