be my friend on Facebook | follow me on Twitter | view my work on Flickr | see my fabrics at Spoonflower | buy stuff from my Shop

www.by-bora.com

maandag 8 april 2013

Vestje voor Klaas





Dit weekend maakte ik een kraamkado voor een lieve kleine baby. Afgelopen week ontving ik mijn bestelde KAM snaps tang. Zo blij als een kind ben ik ermee. Ik ben constant aan het bedenken waar ik al die lieve gekleurde drukknoopjes aan kan maken! Klaas kreeg dus een vestje met Kam Snaps :)

De strandstof ontwierp ik voor MUS4kids; een nieuw nederlands kledingmerk.
De laatste meters staan weer in mijn webshop!
Wel zijn er ondertussen veel leuke winkeltjes die de MUS kleertjes verkopen.
Het patroon komt uit ottobre 4/2012

4 opmerkingen:

wannesraps zei

een heel schoon stofke hebt ge daar weer ontworpen!!!
en die kleurige camsnaps maken het helemaal af!
Maren (hoemmelke.blogspot.com)

Annemarie zei

Werken die kamsnaps goed bij jou?
Bij mij wil er nog wel eens 1 losgaan.
Of heb je een trucje om zo er zo stevig mogelijk op te krijgen??

Groet, Annemarie

Priscila zei

CUTE!!!!!!!!!

Deborah van de Leijgraaf zei

Bedankt/Thanks @wannesraps & @cha de retalho!@annemarie
Ik heb de tang nog maar net. Ze zitten nu ook op een cape die ik voor mijn dochter maakte. Ze lijken goed stevig te zitten, maar ik zal mijn ervaringen in de toekomst delen mocht ik problemen ervaren of tips hebben :)